DIY: CHERRY EARRINGS

      Havalar ısındığına göre artık mızmızlıklarımı bir kenara bırakıyorum. İnsan sebepsiz mutlu oluyor, işe daha hevesli gidiyor, sabah daha rahat uyanıyor. Bu arada gelen mailler doğrultusunda farkettim ki buraya işimle ilgili pek bir şey yazmamışım. 6 aydır Beymen'de Marka Yönetimi ve Pazarlama departmaında çalışıyorum. Ve evet "blogger"lığı meslek olarak görmüyorum, kimsenin alınmasını da istemem ama bunu bir hobi dışında meslek olarak görenleri de fazla amaçsız buluyorum. Yaptığım işleri, keşfettiğim yerleri paylaşmayı, paylaşarak çoğalmasını seviyorum. Özetle bu benim için bir hobi, hep de öyle kalacak. Bunun için üniversite bitirmedim ve bunun için eğitilmedim. Özenip, örnek alacağınız kısım bu olsun. Merak ettiklerinizi cevaplamışımdır umarım.

      Kiraz küpelerime gelirsek, plastik kiraz süsleri Osmanbey'deki Bursa Pasajı'ndan aldım. Aklınıza gelebilecek her türlü meyve ve sebzenin plastiği var. Aklıma böyle bir fikir gelince de kirazlardan küpe yaptım. Küpe için kopça ve halkayı da Bursa Pasajı'ndan alabilirsiniz. Arkadaşlarım güldüler ama ben çok sevdim. Zaten benim sevmem önemli değil mi? Elveda.




Rachel.love
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...