DIY: Valentino Inspired Studded Bag


      En büyük tutkun ne diye sorsalar sanırım çantalar diyebilirim. Gündelik parçalara çok yüklü paralar harcayan biri değilim. Her şeyin her mağazada bulunabildiği bir zamanda da, aynı model ve aynı renkteki parçalara ederinden daha fazla paha biçmeyi de müsriflik olarak görürüm. Velhasılkelam (bu kelimeyi uzun süredir cümle içinde kullanmak istiyordum) sezonluk trend olmuş ve kısa süre sonra modası geçecek çantalara da yüklü paralar harcamamak gerektiği kanaatindeyim. Valentino’nun bu zımbalı çantasına gerçekten aşık oldum. Sık sık onu ziyarete gittim ancak almaya kıyamadım. Birkaç aya zımba gördüğümüz an arkamıza bakmadan uzaklaşacağımız konusunda hemfikirizdir diye düşünüyorum. Ben de hevesimi almak için rahatlıkla zımbalamaya kıyabileceğim siyah Zara çantamı, sevgili prenses Valentino çanta gibi zımbaladım. Hoşuma gitti, hevesim de geçti. Hatta çantamı nereden aldığıma dair de birçok soruyla karşılaştırdı. Zımbaları Osmanbey’deki Bursa Pasajı’ndan bulabilirsiniz. Gümüş, altın ve hatta bronz rengi de mevcut. Sonra çantanızı ya bir zımbacıda zımbalatın ya da Eminönü’nde satılan 40-50 TL’lik zımba makinesinden alıp evde kendiniz zımbalayın. Kullanırken de beni hatırlayın. Hatta varsa bir nazar duanızı da alırım.



Rachel.love









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...