PARLAK SAÇLAR


Ben de birçoğunuz gibi anlık heveslerle maalesef saçımı çok boyattım. Ağaç kabuğu kahvesi, çikolata kahvesi, kızıl kahve, koyu kahve, açık kahve, şekerli kahve, saçmalık kahvesi. Çok pişmanım. Saçlarımı çok yıprattım, uzamasını yavaşlattım. Sonra bir daha boyatmayacağıma söz verdim. Son 2 senedir de kendime bu verdiğim sözü yerine getirdim. Bunun yani sıra oradan buradan duyduğum ve öğrendiğim tavsiyelerle kendime bir karışım hazırladım ve 1 sene boyunca bu karışımı saçıma haftada 1, bazen de 2-3 hafta da 1 uyguladım. Saçlarım eskisi gibi gürleşti, dalgaları belirginleşti ve parlaklığına yeniden kavuştu. Sizi ikna etmek için buraya 1 senelik kullanımımdan sonra çekilen birkaç resim ekledim. Bu arada karışım için; Yılan yağı, badem yağı, defne yağı ve çam terebentin almanız yeterli. Bu yağları aktarlarda bulabilirsiniz. Bitmiş bir kolonya ya da parfüm şişesini suyla çalkaladıktan sonra tüm yağları olduğu gibi içine boşaltabilirsiniz. Daha sonra kuru saça fısfıslayarak saçınız yağlı yağlı bir görünüm alıncaya kadar püskürtün. Özellikle diplere ve uçlara çok uygulayın. Parmak uçlarınızla tüm saçınıza yağı iyice yedirin. Bu şekilde 1-2 saat bekledikten sonra duş alın. Ancak sakın normalde yaptığınızın dışında 2 şampuandan fazla şampuanlamayın. Saçınızın yağ dengesini bozmayın, normalde kaç şampuan yapıyorsanız o kadar şampuan yapın. Ayrıca çam terebentini de ekstradan şampuanıma 20 damla damlatıyorum ve öyle yıkıyorum. Saçları gürleştiriyor.

Rachel.love














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...